De Bundeling Bornse Ondernemers (BBO) heeft per 1 augustus de exploitatie op zich genomen van de led-schermen bij ‘Platenkamp’ en Jasmin Garden. Voor die datum was Blast Media uit Hengelo verantwoordelijk voor de baten en lasten van de reclamezuilen. In goed overleg tussen beide partijen is gekozen voor een nieuwe opzet. Blast blijft wel de regie houden over de technische aspecten van de schermen.
Interim-voorzitter Lex Nijhuis van de BBO: “Omdat we met Jasmin Garden het contract moesten bespreken, zijn we in overleg gegaan met Nick ten Berge van Blast Media. Ook zijn bedrijf is volop in ontwikkeling en we kwamen samen tot de conclusie dat er aan acquisitie meer uit te halen moest zijn dan tot nu toe gebeurde. Wij wilden het ook wel anders organiseren en hebben in samenspraak met Nick besloten het meer naar onszelf toe te trekken.”
In de praktijk komt het er op neer dat leden van de BBO met korting én voorrang mogen adverteren op de twee schermen. “We willen graag dat vooral Bornse ondernemers zich erop kunnen presenteren en dat ze terug komen om zich er vaker op te presenteren. Dat kan nu ook al vanaf één maand voor een vast tarief. Onze strategie is ook vooral dat het toegankelijker wordt en dat we het niet te ingewikkeld willen maken.” (WP)
© BorneBoeit. Op onze artikelen en beeldmateriaal rust copyright.
Voor meer informatie raadpleeg de spelregels.