Is de Totaalvisie nog wel valide? Het gaat wat hinkelend over de stenen. Immers; na stapsteen 3 (de overweg bij de Deldensestraat) die afgelopen halfjaar werd afgerond waarin de F35 beter (onder de overweg) naar de andere kant zou zijn geleid, zou je stapsteen 1 en 2 opnieuw moeten beoordelen omdat er voor de F35 wat gaat wringen na afblazen van de GVW. Ook is de vraag of het fietstunneltje in de Bornerbroeksestraat nog wel hulpdiensten moet kunnen verwerken en te duur wordt. Na stapsteen 3, zou ook 4 volgordelijk eerst aan bod kunnen komen (of gemotiveerd afschieten) en 1 en 2 opnieuw goed laten onderzoeken. De Totaalvisie rammelt nu fors. Tijd voor een nieuwe visie? Niet politiek uit de onderbuik, maar bv in samenwerking met de briljante ontwikkelaars van het knooppunt Azelo?

Christian Sand

De totaalvisie lijkt inderdaad niet meer valide.
In de totaalvisie van 2014, zoals je die met de link hebt toegevoegd, staat ook de 'knip' nog vermeld als stap na realisatie van de verbindingsweg. De Provincie Overijssel heeft echter al ruime tijd geleden een 'streep' gezet door de 'knip' in deze variant (deze vinden ze namelijk niet robuust genoeg). Na een mogelijke aanleg van de westelijke randweg (waar de provincie nu op in lijkt te zetten) komt de 'knip' (of in ieder geval afwaardering) in de N743 bij de Bornse Maten waarschijnlijk wel dichterbij.

Ron Hartman

28 jan 2020 om 17:11 | Ron Hartman | Reageer op dit bericht | Aantal reacties (2)

Reageren

Stel hier je vraag, doe een oproep of plaats een suggestie als reactie