ADVERTORIAL. Stel je voor: een plek midden in Borne waar je makkelijk binnenloopt voor een vraag, of juist digitaal snel geholpen wordt. Een plek waar je je als inwoner gehoord voelt. Dát is het idee achter het nieuwe Huis van Borne – en jij kunt nu meedenken over hoe dat eruit moet zien.
Afgelopen maand gaven veel inwoners hun mening over het contact met de gemeente. Nu gaat gemeente Borne een stap verder. Want hoe ziet die ideale gemeentelijke dienstverlening eruit volgens jou? Wat moet er zeker terugkomen in het nieuwe gebouw en in de manier waarop we met elkaar communiceren?
Wat vind jij belangrijk?
Wil je zonder afspraak terecht kunnen, of liever meer zaken online regelen? En hoe snel moet de gemeente reageren op meldingen of vragen? De gemeente wil jouw ervaring en wensen serieus nemen – want het nieuwe Huis van Borne wordt er één van ons allemaal.
Doe mee met het onderzoek
Je kunt tot en met 6 juli deelnemen aan de online vragenlijst. Het kost je minder dan 10 minuten van je tijd – maar je bijdrage is van grote waarde voor de toekomst van onze dienstverlening.
Vragen?
Op de website van het BornePanel vind je een overzicht met veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je mailen naar info@bornepanel.nl.
© BorneBoeit. Op onze artikelen en beeldmateriaal rust copyright.
Voor meer informatie raadpleeg de spelregels.
Vul hier de enquête in! .......Jaja leuke site maar is ronduit knudde. Ben je halverwege stopt de lijst en kun je niet meer door klikken. O ja zeker niet geschikt voor digibeten