
Rond 16.45 uur dinsdagmiddag heeft zich een ongeval voorgedaan op de ovonde aan de Parallelweg. Een fietser kwam daarbij in botsing met een auto. De exacte toedracht van het ongeval en of er sprake is van letsel, zijn op dit moment nog onduidelijk.
Door het ongeval ontstond veel hinder voor het overige verkeer op dit drukke punt. (RH)
© BorneBoeit. Op onze artikelen en beeldmateriaal rust copyright.
Voor meer informatie raadpleeg de spelregels.
Wanneer wordt er iets aangedaan dit is de 3e keer dat ik dit mee maak!
Gemeente ik zou zeggen nood doe er iets aan oor er doden vallen( wel hard gezegd maar misschien dringd het nu door!
Beplanting weg en snelheid verminderen !
Laats heb ik een mevrouw geholpen ze een auto stopte toen kwam xe politie ja het gebeurd hiet vaak! Dat bedoel ik doe er wat aan dan!