Brand bij Levi’s aan Hofstraat
27-06-2018
EIGENAAR MET BRANDWONDEN NAAR ZIEKENHUIS

Brand bij Levi’s aan Hofstraat

Woensdagmiddag ontstond brand in de keuken van restaurant Levi’s aan de Hofstraat. Getuigen zagen de eigenaar met brandwonden de straat op rennen. De hulpdiensten hadden de brand snel onder controle, die was ontstaan in een pan vet. De eigenaar is voor zijn verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis.

 

Door de brand is rookschade ontstaan, die volgens de brandweer beperkt is gebleven tot het eigen pand.

 

© BorneBoeit. Op onze artikelen en beeldmateriaal rust copyright.
Voor meer informatie raadpleeg de spelregels.

reageren op deze pagina

Vanaf 2 juni Corona testen in Twente

Vanaf morgen, dinsdag 2 juni, is het voor inwoners van Twente met symptomen van COVID-19...
01-06-2020

Update van de Bornse huisartsen

Via BorneBoeit informeren de Bornse huisartsen u regelmatig over de bijzondere omstandigheden...
29-05-2020

Het Dreamteam kan verder op nieuwe plek

Vanaf vrijdag kunnen mensen die het hard nodig hebben een voedselpakket ophalen bij het oude...
27-05-2020

Aanpassing Nieuwe Kerkstraat heeft consequenties

Shared Space in de Nieuwe Kerkstraat lijkt, ook naar aanleiding van de artikel-39 vragen over de...
25-05-2020

Accu drone veroorzaakt brand in woning

In een woning aan de Horststraat vatte een accu-pack van een drone zondagmiddag vlam. Als gevolg...
24-05-2020

Bramer koopt zorghotel en retraitehuis

Aannemersbedrijf Bramer B.V. heeft zowel het in aanbouw zijnde zorghotel als het...
15-05-2020