
Een tandartspraktijk aan de Azelosestraat in Borne is donderdagmiddag ontruimd nadat brand was ontstaan tijdens schilderwerkzaamheden aan het pand. De brandweer rukte met meerdere voertuigen met spoed uit.
Volgens een medewerkster van de tandartspraktijk waren schilders buiten bezig met het verwijderen van verf. Daarbij zou brand zijn ontstaan, waarna het vuur naar binnen sloeg. Er ontstond vervolgens een flinke donkere rookontwikkeling in het gebouw. De tandartspraktijk werd uit voorzorg ontruimd. De brandweer was met meerdere voertuigen ter plaatse om de brand te bestrijden. Ook de politie kwam naar de locatie om de situatie af te zetten en het verkeer in goede banen te leiden.
De brand was snel onder controle. Voor zover bekend raakte niemand gewond. Over de exacte oorzaak en de omvang van de schade is nog niets officieel bekend. (RH/AJ/KDS)
© BorneBoeit. Op onze artikelen en beeldmateriaal rust copyright.
Voor meer informatie raadpleeg de spelregels.