Onwel na inademen ammoniak koelkast
BEWONER ZEVENBLAD NAAR ZIEKENHUIS VERVOERD

Onwel na inademen ammoniak koelkast

Een bewoner van het Zevenblad is zaterdagmiddag onwel geraakt, nadat hij bij het openen van de koelkast van de caravan op de oprit van zijn woning ammoniak had ingeademd. De man is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor nader onderzoek. Vanwege een melding van gaslucht was ook de brandweer ter plekke. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.

 

© BorneBoeit. Op onze artikelen en beeldmateriaal rust copyright.
Voor meer informatie raadpleeg de spelregels.

Musical Rent in de startblokken

Komende vrijdagavond staat de première van Rent, de rockmusical, op het programma van het...
15-09-2019

Borhave verliest van Handbal Venlo

Het was zaterdagavond, zoals altijd, weer gezellig in sporthal ’t Wooldrik in Borne, de...
15-09-2019

Aanrijding op Azelosestraat

Zaterdagavond vond er op de Azelosestraat, ter hoogte van de Twickelerblokweg, een aanrijding...
14-09-2019

Jeroen Pol Jagerskoning 2019

Op de avond van 3 mei werd, in een rumoerige rookruimte bij De Steeg, de stichtingsakte met het...
14-09-2019

Bijdrage voor Fairtrade, Aveleijn en Smash

Het Rabofonds van Rabobank Centraal Twente richt zich op duurzame initiatieven die het...
14-09-2019

Norbert Hamer 25 jaar bij Braakhuis

Vrijdag was het feest bij Braakhuis Borne Metaaltechniek. Een niet alledaags feest, want Norbert...
14-09-2019